מיתוג ושיווק פרויקט

חלק בלתי נפרד מפרויקט נדל”ני מצליח הוא שיווק נכון ומקצועי. ישנם יזמים רבים אשר כורעים תחת העומס הכבד של המכבש הבירוקרטי והאתגרים שנלווים לתהליך הבנייה, ואינם פנויים באמת לעסוק במיתוג הפרויקט ובנוסף, גם חסרים את הכלים המתאימים לשיווקו. כאן נכנסות לתמונה חברות לשיווק פרויקטים המתמחות באפיון הפרויקט, מבניית תמחור נכון דרך בחירת תמהיל דירות אופטימלי ועד לסגירת העסקה. יזמים זקוקים ליד מקצועית מכוונת בתהליך מיתוג ושיווק הפרויקט בצורה מקצועית לכל שלביו, כשהמטרה היא למקסם את פוטנציאל הפרויקט. 

השלב הנכון לצרף חברת שיווק הוא כבר בשלב תמחור הדירות בפרויקט. כיוון שהמחיר הוא תוצר של ביקוש והיצע ולא בהכרח של הערכת שמאי, אנחנו כמובן מכירים את השוק ומבצעים סקר שוק מקיף כולל בדיקת רקע, סיורי שטח והיכרות מעמיקה עם האזור כדי להציג ליזמים נתונים מדויקים ועדכניים ולבדוק מה רמת התמחור המקובלת באזור, ועל איזה פרמטרים לקוחות יהיו מוכנים לשלם יותר. 

הבדיקות המקיפות של לוקיישן נכסים, העלו, למשל, כי לאנשים חשובה מאד הקרבה הגיאוגרפית לאזור מרכזי, למרכזי תרבות וקניות, למוסדות חינוך איכותיים, לדרכי גישה וערוצי תחבורה, כל אלה יחד משפיעים על העלות הכוללת של הנכס, לצד המפרט הטכני של הדירה. כך ניתן למכור בסכום גבוה יותר מהערכת השמאי, לכן צריך פונקציה מקצועית כמו חברת שיווק, שתדע כיצד להדגיש במסרים השיווקיים את היתרונות של הפרויקט, ולקבוע על סמך כל המרכיבים מחיר ריאלי לנכס. 

ניהול שיווק הפרויקט עם חברה מקצועית, מאפשר ליזם להתמקד במה שהוא מומחה בו ולהתנהל בראש שקט, מתוך ידיעה שיש מי שישווק ויבצע את המכירות עבורו. מדובר בעסקת חבילה הכוללת את כל קמפיין השיווק והפרסום של הפרויקט וליווי הרוכשים בכל התהליך עד לחתימת החוזה. למעשה, היזם מגיע רק במעמד החתימה וכל היתר – בידיים שלנו. 

אחד הדברים החשובים בשיווק פרויקט נדל”ני הוא התמקדות באזור בו ממוקם הפרויקט, כיוון שרוב הרוכשים הם משפרי דיורי שמכירים את הסביבה. לכן, יש לפרסם במקומון פופולרי, לתלות שלט באתר הבנייה ולעתים גם להעמיד עמדת מכירה, כדי להיות זמינים לשאלות הלקוחות המקומיים. 

בנוסף, יש לבצע קמפיין שיווק אגרסיבי באינטרנט ובמדיות השונות, חשוב שהתכנית השיווקית תתבצע לפי שלבים, החל ממכירות פריסייל ועד לסיום מכירת כל הדירות בפרויקט. 

אנחנו מבצעים את כל פעולות השיווק בצורה נרחבת, על מנת להביא לידים’ של קונים רבים, כאשר כל ליד מנוהל בצורה מקצועית. היתרון של חברה כמו שלנו, שמשווקת הרבה דירות בבלעדיות, הוא שקל לנו יותר למצוא קונים. 

דגש אחר שאנו רוצים להאיר הנו שרוכשים מוכנים לשלם יותר על דירה בפרויקט עם ליווי בנקאי, ולכן חשוב שהיזם יקח זאת בחשבון, חשוב לנו להוסיף כי חשובה לנו מאד שביעות הרצון של שני הצדדים ואנו מלווים את הרוכשים ואת היזם לאורך כל הדרך. 

ברור לנו שבמקומות בהם משווקים פרויקטים, יש לפתח קשרים אישיים עם התושבים ולדעת איזה בית ספר נחשב למוביל בשכונה ומה הדיירים מחפשים בפרויקטים חדשים. כמו למשל נגישות מחסן חניה ומרפסת סוכה בירושלים. 

בנוסף לשיווק הפרויקט, חשוב להמליץ לרוכשים על אנשי מקצוע נוספים שיסייעו להם לאורך התהליך, כגון עורכי דין, יועצי משכנתאות, מעצבי פנים, אדריכלים משפצים ועוד..

WhatsApp chat